vragen & antwoorden

Onderwerp

Bestellen

Wat is de status van mijn bestelling?
Je kunt in jouw account via www.laboo.nl nagaan wat de status is van jouw bestelling.
 
Staat jouw bestelling op verzonden? Dan heb je vanuit ons een mailtje ontvangen met track and trace code, hiermee kun je precies zien waar jouw pakketje zich bevindt. Staat de status op bezorgd, maar mocht je jouw pakketje niet zelf in ontvangst hebben genomen, willen wij je adviseren even navraag te doen bij je huisgenoten of buren. Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen!
 
Staat jouw bestelstatus op in verwerking? Dan doen wij er alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Jouw ultieme LABOO outfit gevonden en voor 16:00 uur besteld? Dan heb je met een beetje geluk jouw LABOO outfit de volgende dag al in huis. Zodra wij jouw bestelling versturen, krijg je hiervan een bevestiging via het opgegeven mailadres.

Ik heb vóór 16:00 uur besteld, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Wij doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden! Wanneer wij jouw pakket hebben verzonden ontvang je van ons een mailtje met daarin een track and trace code waarmee jij je pakketje tot aan huis kunt volgen.

Betalen

Via welke manieren kan ik betalen?

Bij Laboo kun je op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Overboeking
  • Sofortbanking
  • Fashion Giftcard / VVV Giftcard
klik voor meer info
Waar kan ik mijn tegoed code / giftcard inwisselen?

kortingscodes of tegoedcodes kun je invullen in de winkelwagen voor dat je naar naar het afrekenproces gaat.Onze codes zijn altijd eenmalig te gebruiken en geldig voor een beperkte periode. Deze periode wordt altijd aangegeven in de mail waar ook de code in vermeld staat. Vergeet hierbij niet om op toepassen te klikken!

Algemene vragen

Wat is de status van mijn bestelling?
Je kunt in jouw account via www.laboo.nl nagaan wat de status is van jouw bestelling.
 
Staat jouw bestelling op verzonden? Dan heb je vanuit ons een mailtje ontvangen met track and trace code, hiermee kun je precies zien waar jouw pakketje zich bevindt. Staat de status op bezorgd, maar mocht je jouw pakketje niet zelf in ontvangst hebben genomen, willen wij je adviseren even navraag te doen bij je huisgenoten of buren. Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen!
 
Staat jouw bestelstatus op in verwerking? Dan doen wij er alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden.
Ik heb vóór 16:00 uur besteld, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Wij doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden! Wanneer wij jouw pakket hebben verzonden ontvang je van ons een mailtje met daarin een track and trace code waarmee jij je pakketje tot aan huis kunt volgen.

Ik heb per ongeluk een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Oeps! Kan gebeuren natuurlijk! Geen zorgen, neem zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen, indien mogelijk, jouw adresgegevens direct aanpassen. Mocht je bestelling al verzonden zijn dan wordt deze door PostNL vanzelf retour gestuurd. Wanneer wij jouw pakketje retour hebben ontvangen, ontvang jij vanuit de retourenafdeling een retoursbevestiging. Laat je ons even weten wanneer je deze hebt ontvangen samen met de juiste adresgegevens? Dan zorgen wij ervoor dat je bestelde LABOO items, mits op voorraad, zo spoedig mogelijk worden verzonden naar het juiste adres.

Retourneren

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?
Ja, de kosten voor het retourzenden van LABOO zijn voor rekening van de verzender.  Wij adviseren altijd om je pakket retour te sturen inclusief track and trace code. De kosten hiervoor bedragen middels pakketpost €6.95,-.
 
LET OP: bewaar je track and trace bonnetje totdat jouw retour geheel is verwerkt, geruild en/of gecrediteerd is!
Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Na ontvangst van jouw retour pakket ontvang je hier een automatische retourbevestiging van. Vervolgens zullen wij deze binnen 14 dagen geheel controleren, verwerken en crediteren.

Is het mogelijk om artikelen om te ruilen?

Ja zeker! Dit kun je aangegeven op het meegeleverde retourformulier.
Graag duidelijk vermelden om welke items het gaat, met de juiste maat en kleur. Wanneer wij jouw retourpakket hebben ontvangen, wordt de gewenste kleding binnen 14 dagen kosteloos toegezonden.